Najważniejszą naszą wartością
są ludzie.
Sprzedaż
Specjalista ds. Obsługi Klienta i sprzedaży
ganeo.pl – rozwiązania I usługi z zakresu automatycznej identyfikacji
Projektujemy i usprawniamy logistykę firm, rozwijamy i wdrażamy swoje autorskie oprogramowanie do zarządzania logistyką magazynową, dostarczamy rozwiązania sprzętowe jak i realizujemy usługi z zakresu automatycznej identyfikacji towarów. Naszymi Klientami są takie firmy jak m.in.: Husqvarna, Lacoste czy Martes Sport. Współpracujemy z wiodącymi graczami na rynku AutoID takimi jak Zebra Technologies, Honeywell czy Datalogic.
Szukamy proaktywnego kandydata, który będzie obsługiwał Klientów inboundowych trafiających do nas poprzez nasz sklep internetowy: ganeo.pl, który jest jednocześnie jednym z naszych trzech brandów, w ramach którego jako jeden z wiodących resellerów na rynku dostarczamy rozwiązania sprzętowe jak i usługi z zakresu AutoID.
Jeżeli kręcą Cię nowinki techniczne, lubisz rozmawiać z ludźmi i dzielić się wiedzą, masz doświadczenie w sprzedaży telefonicznej do B2B oraz obsłudze Klienta a przy tym szukasz miejsca, w którym mógłbyś wdrożyć swoje pomysły, wyślij nam swoje CV! Dzięki współpracy z nami staniesz się częścią zespołu, w którym zawsze będziesz mieć własne zdanie, gdzie Twój rozwój jest ważny, a wykonywane działania mają pokrycie w otrzymywanym wynagrodzeniu.
Zakres obowiązków:
- Obsługa Klientów inboundowych,
- Sprzedaż doradcza poprzez oferowanie rozwiązań z portfela oferowanych w sklepie internetowym www.ganeo.pl jak i z portfela tych oferowanych przez Elandis,
- Aktywny prospecting: cold calling, cold mailing, spotkania i prezentacje zdalne / F2F, social media – głównie LinkedIn),
- Aktywna sprzedaż i wsparcie w optymalizacji procesów - odpowiedzialność za obsługę i utrzymanie kontaktu i relacji, dosprzedaż do pozyskanych klientów,
- Przygotowanie materiałów niezbędnych w procesie sprzedaży – prezentacje, zestawienia, porównania,
- Prowadzenie pełnego procesu sprzedaży - od zbadania potrzeb, poprzez dobór rozwiązań, wypożyczenia, ofertowanie, zebranie feedbacku, wykonanie follow-up, negocjacje, realizacja zamówień,
- Opracowanie i realizacja planu sprzedaży rocznego, kwartalnego, miesięcznego,
- Raportowanie działań w CRM,
- Współpraca z działem marketingu.
Poszukiwane kompetencje:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B (jest to dla nas naprawdę bardzo ważne!)
- Umiejętność budowania relacji z ludźmi,
- Umiejętność doboru rozwiązania pod zdefiniowane potrzeby klienta, budowania pozycji eksperta.
Mile widziane:
- Zainteresowanie nowinkami technicznymi dla biznesu,
- Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań hardware / usług dla przemysłu sektory: produkcja, TSL, handel / e-handel, retail,
- Otwartość na spotkania F2F z Klientami – stąd nasze wymagania dotyczące czynnego prawa jazdy kategorii B.
Co oferujemy:
- Umowa B2B
- Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (telefon, komputer, stanowisko pracy z dodatkowym monitorem)
- Zagwarantowane miejsce parkingowe przy biurze firmy w centrum Krakowa,
- Benefity, w tym m.in. poniedziałkowe obiady, które stawia firma!
- Rozwój! Tak, wiemy, że wszyscy to piszą, ale u nas naprawdę poznasz, co znaczy prawdziwy rozwój!
- Współtworzenie kameralnej firmy w ciekawej i bardzo rozwojowej branży.
Kierownik Sprzedaży – Sales Manager
Dział rozwiązań i usług z zakresu automatycznej identyfikacji
Projektujemy i usprawniamy logistykę firm, rozwijamy i wdrażamy swoje autorskie oprogramowanie do zarządzania logistyką magazynową, jako jeden z wiodących resellerów na rynku dostarczamy rozwiązania sprzętowe jak i realizujemy usługi z zakresu automatycznej identyfikacji towarów. Naszymi Klientami są takie firmy jak m.in.: Husqvarna, Lacoste czy Martes Sport. Współpracujemy z wiodącymi graczami na rynku AutoID takimi jak Zebra Technologies, Honeywell czy Datalogic.
Szukamy proaktywnego managera, który poprowadzi działania sprzedażowe działu rozwiązań i usług z zakresu automatycznej identyfikacji.
Jeżeli masz doświadczenie w zwinnym zarządzaniu zespołem handlowym, jesteś pasjonatem procesowego podejścia, w swojej pracy lubisz wykorzystywać technologię a przy tym wszystkim lubisz – i co ważne – chcesz i nadal sprzedawać – ta praca jest stworzona dla Ciebie. Wyślij nam swoje CV i zostań liderem działu handlowego, który generuje obecnie największy przychód w naszej firmie.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem obecnie 4, a docelowo 6 handlowców,
- Ścisła współpraca z zarządem firmy pod kątem strategii i kierunków rozwoju,
- Opracowywanie planów sprzedażowych, jasne ustalanie celów I KPIs oraz skuteczne ich egzekwowanie,
- Motywowanie i integracja zespołu wokół wyznaczonych celów,
- Usprawnianie procesów sprzedażowych – od etapu pozyskiwania leada (prospecting) do utrzymania i ciągłego, planowanego rozwoju klientów,
- Mentoring i coaching – rozwój handlowców na każdym etapie procesu sprzedażowego – od pozyskania leadów i ich kwalifikacji, poprzez badanie potrzeb, ofertowanie, negocjacje i domykanie sprzedaży,
- Wsparcie i nadzór nad codzienną pracą handlowców: weryfikacja pomysłów sprzedażowych, akceptacje ofert, zapewnienie szkoleń i rozwoju pracowników działu,
- Rekrutacja i budowanie zespołu,
- Aktywna sprzedaż własna z portfela rozwiązań oferowanych przez firmę – realizacja własnego planu sprzedaży: rocznego, kwartalnego i miesięcznego.
- Raportowanie działań w CRM,
- Współpraca z działem marketingu i pozostałymi działami firmy,
- Raportowanie do zarządu.
Poszukiwane kompetencje:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B (jest to dla nas naprawdę bardzo ważne!),
- Zrozumienie i doświadczenie w sprzedaży doradczej,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Umiejętność wyznaczania i egzekwowania celów,
- Kompetencje analityczne (bardzo dobra znajomość Excel)
- Doświadczenie w pracy z procesami i ich optymalizacją,
- Doświadczenie w pracy na CRM,
- Czynne prawo jazdy kategorii B.
Co oferujemy:
- Umowa B2B,
- Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (telefon, komputer, stanowisko pracy z dodatkowym monitorem)
- Zagwarantowane miejsce parkingowe przy biurze firmy w centrum Krakowa,
- Benefity, w tym m.in. poniedziałkowe obiady, które stawia firma!
- Rozwój! Tak, wiemy, że wszyscy to piszą, ale u nas naprawdę poznasz, co znaczy prawdziwy rozwój!
- Współtworzenie kameralnej firmy w ciekawej i bardzo rozwojowej branży.
Specjalista ds. sprzedaży – Key Account Manager - Auto ID
Dział rozwiązań i usług z zakresu automatycznej identyfikacji
Projektujemy i usprawniamy logistykę firm, rozwijamy i wdrażamy swoje autorskie oprogramowanie do zarządzania logistyką magazynową, dostarczamy rozwiązania sprzętowe jak i realizujemy usługi z zakresu automatycznej identyfikacji towarów. Naszymi Klientami są takie firmy jak m.in.: Husqvarna, Lacoste czy Martes Sport. Współpracujemy z wiodącymi graczami na rynku AutoID takimi jak Zebra Technologies, Honeywell czy Datalogic.
Szukamy proaktywnego kandydata, który poprowadzi działania sprzedażowe realizowane pod ganeo.pl – jednym z naszych trzech brandów, w ramach którego jako jeden z wiodących resellerów na rynku dostarczamy rozwiązania sprzętowe jak i usługi z zakresu AutoID.
Jeżeli interesujesz się nowoczesnymi rozwiązaniami dla przemysłu, znasz metody i narzędzia prospectingowe, a przy tym szukasz miejsca, w którym mógłbyś wdrożyć swoje pomysły, wyślij nam swoje CV! Dzięki współpracy z nami staniesz się częścią zespołu, w którym zawsze będziesz mieć własne zdanie, gdzie Twój rozwój jest ważny, a wykonywane działania mają pokrycie w otrzymywanym wynagrodzeniu.
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż doradcza poprzez oferowanie rozwiązań z portfela oferowanych przez Elandis dla Klientów z terenu całej Polski z sektorów takich jak m.in.: produkcja, TSL, handel / e-handel, retail,
- Aktywny prospecting: cold calling, cold mailing, spotkania i prezentacje zdalne / F2F, social media – głównie LinkedIn),
- Obsługa leadów inboudnowych,
- Aktywna sprzedaż i wsparcie w optymalizacji procesów - odpowiedzialność za obsługę i utrzymanie kontaktu i relacji, dosprzedaż do pozyskanych klientów,
- Przygotowanie materiałów potrzebnych na spotkaniach handlowych – prezentacje, zestawienia, porównania,
- Prowadzenie pełnego procesu sprzedaży - od zbadania potrzeb, poprzez dobór rozwiązań, wypożyczenia, ofertowanie, zebranie feedbacku, wykonanie follow-up, negocjacje, realizacja zamówień),
- Opracowanie i realizacja planu sprzedaży rocznego, kwartalnego, miesięcznego,
- Raportowanie działań w CRM.
Poszukiwane kompetencje:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B (jest to dla nas naprawdę bardzo ważne!)
- Umiejętność i doświadczenie w realizowaniu działań prospectingowych (cold calle i cold mailingi),
- Umiejętność docierania do osób decyzyjnych i budowania z nimi relacji,
- Umiejętność doboru rozwiązania pod zdefiniowane potrzeby klienta, budowania pozycji eksperta,
- Doświadczenie w pracy na średniej długości procesach sprzedażowych,
- Czynne prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane:
- Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami dla przemysłu,
- Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań hardware / usług dla przemysłu sektory: produkcja, TSL, handel / e-handel, retail,
- Doświadczenie zawodowe w pracy w firmach z sektorów: produkcja, TSL, handel / e-handel, retail.
- Zaangażowanie i samodzielność w działaniu.
Co oferujemy:
- Umowa B2B,
- Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (telefon, komputer, stanowisko pracy z dodatkowym monitorem)
- Zagwarantowane miejsce parkingowe przy biurze firmy w centrum Krakowa,
- Benefity, w tym m.in. poniedziałkowe obiady, które stawia firma!
- Rozwój! Tak, wiemy, że wszyscy to piszą, ale u nas naprawdę poznasz, co znaczy prawdziwy rozwój!
- Współtworzenie kameralnej firmy w ciekawej i bardzo rozwojowej branży.
Specjalista ds. sprzedaży – Key Account Manager - Oprogramowanie
Oprogramowanie.
W Elandis projektujemy i usprawniamy logistykę firm, rozwijamy i wdrażamy swoje autorskie oprogramowanie do zarządzania gospodarka magazynową a także dostarczamy naszym Klientom rozwiązania sprzętowe jak i usługi z zakresu automatycznej identyfikacji danych.
Szukamy proaktywnego kandydata, który poprowadzi wspólnie z nami działania sprzedażowe naszego flagowego produktu – systemu Feniks WMS, oprogramowania, które automatyzuje i pozwala zarządzać logistyką magazynową takich firm jak m.in.: Martes Sport, Lacoste, Venezia, Biuro Plus i wielu innych.
Jeżeli interesujesz się nowoczesnymi rozwiązaniami dla przemysłu, kręci Cię software, znasz metody i narzędzia prospectingowe, a przy tym szukasz miejsca, w którym mógłbyś wdrożyć swoje pomysły w życie, wyślij nam swoje CV! Dzięki współpracy z nami staniesz się częścią zespołu, w którym zawsze będziesz mieć własne zdanie, gdzie Twój rozwój będzie ważny, a wykonywane działania znajdą pokrycie w otrzymywanym wynagrodzeniu.
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż systemu Feniks WMS dla Klientów z terenu całej Polski z sektorów takich jak m.in.: produkcja, TSL, handel / e-handel,
- Aktywne działania sprzedażowe z Klientami trafiającymi do nas z leadów „przychodzących”,
- Prowadzenie działań prospectingowych: cold calling, cold mailing, spotkania i prezentacje zdalne / F2F, social selling (LinkedIn),
- Odpowiedzialność za wysoką jakość obsługi, kontaktu i relacji a także dosprzedaż do pozyskanych Klientów,
- Prowadzenie pełnego procesu sprzedaży - od zbadania potrzeb, poprzez prezentacje handlowe, follow-up’y, ofertowanie zgodnie z potrzebami Klienta, organizację wizyt referencyjnych, negocjacje po podpisanie umowy,
- Realizacja planu sprzedaży – rocznego, kwartalnego i miesięcznego,
- Raportowanie działań w CRM,
- Współpraca z działem marketingu, konsultingu logistycznego i IT.
Poszukiwane kompetencje:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B (jest to dla nas naprawdę bardzo ważne!)
- Umiejętność i doświadczenie w realizowaniu działań prospectingowych (cold calling, cold mailing, social selling),
- Prezentowanie ofert handlowych,
- Umiejętność tworzenia i wykorzystywania wartościowych argumentów handlowych (w tym pracy na referencjach),
- Umiejętność docierania do osób decyzyjnych i budowania z nimi relacji,
- Umiejętności negocjacyjne,
- Doświadczenie w pracy na średnich i długich procesach sprzedażowych.
Mile widziane:
- Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami – hardware i software,
- Doświadczenie w sprzedaży oprogramowania dla B2B,
- Doświadczenie w sprzedaży / rozumieniu specyfiki i potrzeb firm z sektorów takich jak produkcja, TSL, handel / e-handel, retail,
- Doświadczenie zawodowe w pracy w firmach z sektorów: produkcja, TSL, handel / e-handel, retail.
- Zaangażowanie i samodzielność w działaniu.
Co oferujemy:
- Umowa B2B z wynagrodzeniem podstawowym w przedziale 8-10 tyś zł/netto. Wdrożony handlowiec zarabia istotnie więcej cały czas mając możliwość rozwoju swojego wynagrodzenia. U nas naprawdę „Sky is the limit!”.
- Proces pracy handlowca mamy ułożony tak, aby zminimalizować w obowiązkach narzut administracyjny – skupiasz się tylko na zasadniczych działaniach sprzedażowych.
- Każdą osobę wdrażamy do naszej metodyki pracy oraz dołączamy lidera, który pomaga wejść w świat sprzedaży oprogramowania w naszej firmie.
- Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (telefon, komputer, stanowisko pracy z dodatkowym monitorem),
- Benefity – karta MultiSport/Medicover, opieka zdrowotna Enel-Med, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz poniedziałkowe obiady, które stawia firma!
- Zagwarantowane miejsce parkingowe przy biurze firmy w centrum Krakowa oraz naprawdę nielimitowane ilości świetnej kawy 😊.
Account Manager
Elandis to firma z 10 letnią historią na rynku zarządzania procesami dystrybucji, posiadająca w swoim portfolio Klientów takich jak m.in.: Husqvarna, Lacoste. Martes Sport, która zaprasza do dołączenia do zespołu na stanowisko Account Manager.
Dzięki współpracy z nami staniesz się częścią zespołu, w którym zawsze będziesz mieć własne zdanie, gdzie Twój rozwój jest ważny, a wykonywane działania mają pokrycie w otrzymywanym wynagrodzeniu
Główne obowiązki:
- Identyfikacja i wykorzystywanie nowych możliwości i potencjałów sprzedażowych,
- Aktywne pozyskiwanie Klientów i ich bieżąca obsługa,
- Proaktywne doradzanie Klientom w zakresie usług, rozwiązań i produktów oferowanych przez naszą firmę w celu pełniejszego wykorzystania potencjału Klienta,
- Pomoc w zakresie konfiguracji i optymalizacji pracy dostarczanych produktów,
- Zbieranie opinii od Klientów celem sugerowania dalszych usprawnień obszarów, które bezpośrednio wiążą się rozwiązaniami dostarczanymi przez naszą firmę,
- Ścisła współpraca z działem rozwoju biznesu.
Twoje umiejętności:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji ww. obowiązków (najlepiej B2B),
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- Wysoka kultura osobista,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – zarówno w mowie jak i piśmie,
- Umiejętność pracy w środowisku ze ogólnie zdefiniowanymi wytycznymi, w którym każdy sam decyduje o swoich działaniach,
- Niekończące się pokłady dobrej energii oraz motywacji, które pozwolą wywrzeć pozytywny wpływ na codzienną pracę.
Co możemy Ci zaoferować?
- Bez najmniejszych wątpliwości i z pełnym przekonaniem – najlepszą pracę w Krakowie na stanowisku Account Managera – taką, dla której będzie Ci się chciało codziennie z chęcią wstawać i przychodzić do niej z uśmiechem na twarzy,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
- Świetną atmosferę pracy wśród młodych, zdolnych i kreatywnych ludzi, w pełnym życzliwości i gotowości do pomocy zespole,
- Obowiązki pełne pozytywnych wyzwań, pracę, w której można się wiele nauczyć i w której nie sposób się nudzić,
- Wszelkie potrzebne narzędzia pracy,
- Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport + dodatkowe benefity,
- Miejsca parkingowe bezpośrednio pod biurem.
IT
Specjalista ds. Wdrożeń WMS
Specjalista ds. Wdrożeń WMS
W Elandis projektujemy i usprawniamy logistykę firm, rozwijamy i wdrażamy swoje autorskie oprogramowanie do zarządzania gospodarka magazynową a także dostarczamy naszym Klientom rozwiązania sprzętowe jak i usługi z zakresu automatycznej identyfikacji danych.
Szukamy proaktywnego kandydata, który poprowadzi wspólnie z nami działania wdrożeniowe naszego flagowego produktu – systemu Feniks WMS, oprogramowania, które automatyzuje i pozwala zarządzać logistyką magazynową takich firm jak m.in.: Martes Sport, Lacoste, Venezia, Biuro Plus i wielu innych.
Jeżeli interesujesz się nowoczesnymi rozwiązaniami dla przemysłu, kręci Cię software, znasz metody i narzędzia wdrożeniowe, a przy tym szukasz miejsca, w którym mógłbyś wcielić swoje pomysły w życie, wyślij nam swoje CV! Dzięki współpracy z nami staniesz się częścią zespołu, w którym zawsze będziesz mieć własne zdanie, gdzie Twój rozwój będzie ważny, a wykonywane działania znajdą pokrycie w otrzymywanym wynagrodzeniu.
Twoje obowiązki
- Analiza potrzeb klienta i opracowywanie odpowiednich rozwiązań z zakresu WMS,
- Planowanie i realizacja procesu wdrożenia systemu WMS,
- Szkolenie personelu klienta z obsługi nowych rozwiązań,
- Współpraca z zespołami programistycznymi oraz działem wsparcia technicznego.
Wymagania:
- Doświadczenie w wdrażaniu systemów WMS/ERP,
- Znajomość procesów logistycznych w firmach magazynowych,
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów,
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Pracę w dynamicznym zespole oraz w przyjaznej atmosferze.
IT Support Specialist
IT Support Specialist
Elandis – firma z 10-letnią historią na rynku zarządzania procesami dystrybucji, twórca autorskiego oprogramowania do zarządzania procesami logistycznymi (w portfolio m.in.: Husqvarna, Lacoste. Martes Sport) – zaprasza do dołączenia do jednego z zespołów IT na stanowisku IT Support Specialist.
Twoje obowiązki
- Przyjmowanie, weryfikacja i monitorowanie zgłoszeń serwisowych,
- Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania i sprzętu (serwery, terminale danych, drukarki przemysłowe, skanery kodów kreskowych, POS, itp.),
- Testy oprogramowania,
- Udział we wdrożeniach.
Twoje umiejętności:
- Znajomość języka zapytań SQL,
- Znajomość zagadnień sieciowych TCP/IP,
- Umiejętność instalacji i konfiguracji drukarek sieciowych (biurowych i przemysłowych),
- Sumienność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
- Punktualność,
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane będą:
- Podstawowa znajomość jednego z języków programowania: C#, C++, Java, PHP,
- Znajomość programów do śledzenia błędów oprogramowania i zarządzania projektami (np. Redmine, Taiga, GitHub, Mantis),
- Znajomość mobilnych systemów operacyjnych,
- Znajomość procesów logistycznych,
- Znajomość systemów klasy WMS i/lub ERP,
Oferujemy:
- Stabilną pracę w przyjaznej atmosferze,
- Kontakt z najnowszymi technologiami stosowanymi we współczesnym przemyśle – zarówno od strony oprogramowania jak i sprzętu,
- Możliwość rozwoju umiejętności programistycznych i wdrożeniowych,
- Możliwość dopasowania ścieżki rozwoju do kompetencji i predyspozycji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- Miejsca parkingowe bezpośrednio pod biurem,
- Co więcej? Wyślij nam aplikację, przyjdź na spotkanie i sam się przekonaj.
Programista C#
Elandis – firma z 10-letnią historią na rynku zarządzania procesami dystrybucji, twórca autorskiego oprogramowania do zarządzania procesami logistycznymi (w portfolio m.in.: Husqvarna, Lacoste, Martes Sport) – zaprasza do dołączenia do jednego z zespołów IT na stanowisku Programista C#.
Opis stanowiska:
- Tworzymy rozwiązania informatyczne wspierające współczesny przemysł, więc nieustannie się rozwijamy, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom naszych Klientów. Rozwój ten wymusza wykorzystanie najnowszych technologii zarówno programistycznych jak i przemysłowych, co sprawia, że nasi programiści również nieustannie się rozwijają.
- Każde wdrożenie jest dla nas nowym wyzwaniem. W rozwiązaniach dedykowanych dla przemysłu najważniejsza jest ergonomia i wydajność, więc nie istnieją szablonowe rozwiązania, które można wielokrotnie stosować. W różnych firmach ten sam efekt uzyskuje się różnymi metodami, co sprawia, że praca nigdy się nie nudzi i przynosi ogromną satysfakcję.
- Nasi programiści mogą brać udział we wdrożeniach, dzięki czemu mogą naocznie zaobserwować efekty swojej pracy i zrozumieć istotę działania współczesnej gospodarki (poznać zaplecze logistyczne czołowych polskich i światowych firm).
- Ze względu na wielofunkcyjność oferowanego przez nas oprogramowania, każdy z programistów znajdzie coś dla siebie:
- Aplikacja serwerowa: .NET Framework, REST API,
- Aplikacja desktopowa: .NET Framework, WinForms,
- Aplikacja mobilna: Xamarin,
- Aplikacja WWW: ASP MVC, Angular 6,
- Sterowniki urządzeń przemysłowych: sprzęt AutoID (komputery mobilne, drukarki, wagi, itp.), automatyka przemysłowa (sterowniki PLC), itp.,
- Elektroniczna wymiana danych z innymi systemami (ERP, MRP, firmy kurierskie, itp.).
- Wierzymy, że każdy członek zespołu wymiernie wpływa na końcowy efekt naszej pracy, więc poszukujemy ludzi cechujących się kreatywnością, dużą dozą logicznego myślenia oraz potrafiących znaleźć twórcze rozwiązanie każdego problemu.
Główne obowiązki:
- Tworzenie oprogramowania na podstawie specyfikacji wymagań wg metodyki SCRUM (C#, .NET Framework, .NET Core, ASP .NET MVC),
- Rozwój oprogramowania Feniks Software,
- Implementację rozwiązań w oparciu o platformę .NET oraz SQL,
- Zapewnienie wysokiej jakości kodu źródłowego.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka C#,
- Bardzo dobra znajomość platformy .NET Framework,
- Znajomość SQL,
- Sumienność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Zaangażowanie w realizowane projekty,
- Znajomość wzorców projektowych.
Mile widziane będą:
- Znajomość .NET Core,
- Znajomość Windows Forms lub ASP .NET MVC,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość technologii ORM (nHibernate lub Entity Freamework),
- Znajomość systemów klasy ERP i WMS,
- Praktyczna znajomość systemu kontroli wersji Git.
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilną pracę w miłej atmosferze,
- Uczestnictwo w ambitnych projektach,
- Kontakt z najnowszymi technologiami stosowanymi we współczesnym przemyśle – zarówno od strony oprogramowania jak i sprzętu,
- Możliwość rozwoju umiejętności programistycznych i wdrożeniowych,
- Możliwość dopasowania ścieżki rozwoju do kompetencji i predyspozycji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport.
- Co więcej? Wyślij nam aplikację, przyjdź na spotkanie i sam się przekonaj.
Tester oprogramowania
Elandis – firma z 10-letnią historią na rynku zarządzania procesami dystrybucji, twórca autorskiego oprogramowania Feniks WMS do zarządzania procesami logistycznymi (w portfolio m.in.: Husqvarna, Lacoste, Martes Sport) – zaprasza do dołączenia do jednego z zespołów IT na stanowisku Tester oprogramowania.
Główne obowiązki:
- Analiza i projektowanie przypadków testowych,
- Tworzenie scenariuszy testowych oraz skryptów do automatyzacji procesu testowania,
- Tworzenie test planów, koordynacja i realizacja testów,
- Wykonywanie testów oprogramowania (funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, modułowych, regresywnych, jednostkowych, end-to-end),
- Przygotowanie raportów oraz dokumentacji testowej.
Twoje umiejętności:
- Minimum 2 lata doświadczenia jako tester aplikacji,
- Znajomość zasad testowania, technik testowych i metodyk testowych,
- Doświadczenie w przeprowadzaniu testów UI i API,
- Praktyczna znajomość SQL,
- Dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2),
- Umiejętność pracy na repozytoriach typu Git/GitLab,
- Staranność, dobra organizacja pracy, nieszablonowe podejście do napotkanych problemów,
Mile widziane będą:
- Podstawowa znajomość jednego z języków programowania: C#, C++, Java, PHP,
- Znajomość aplikacji Postman,
- Znajomość mobilnych systemów operacyjnych (Windows Mobile, Windows CE, Android),
- Znajomość procesów logistycznych,
- Znajomość systemów klasy WMS i/lub ERP.
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę w dopasowanym do Ciebie trybie: 100% z biura lub z domowej kanapy? A może hybrydowo? Wybór należy do Ciebie
- Stabilną pracę w miłej atmosferze,
- Elastyczne podejście w kwestii formy współpracy,
- Uczestnictwo w ambitnych projektach,
- Możliwość rozwoju umiejętności programistycznych i wdrożeniowych,
- Możliwość dopasowania ścieżki rozwoju do kompetencji i predyspozycji,
- Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- Miejsca parkingowe bezpośrednio pod biurem,
- Co więcej? Wyślij nam aplikację, przyjdź na spotkanie i sam się przekonaj.