Skip to main content

E-commerce

Płatna praktyka w dziale e-commerce

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą projektującą i usprawniającą logistykę firm, wdrażającą autorskie oprogramowanie do zarządzania logistyką magazynową i co najważniejsze dla Ciebie – dostarczającą rozwiązania sprzętowe z zakresu automatycznej identyfikacji danych (terminale, drukarki, skanery). Wśród naszych Klientów są takie firmy jak m. in. Husqvarna, Lacoste czy Martes Sport.

Jednym z naszych trzech brandów jest ganeo.pl – sklep internetowy, którym będziesz zarządzał, dbając o aktualizację jego oferty. Ponadto stawiamy swoje pierwsze kroczki na platformie Allegro, która również będzie pod Twoimi skrzydłami.

Szukamy nie tylko pracownika, ale i kompana do zadań specjalnych, który pomoże stawić nam czoła codziennym wyzwaniom. Liczymy na to, że nie tylko Ty nauczysz się czegoś od nas, ale i my od Ciebie.

Czego oczekujemy od Ciebie:
  • znajomości podstawowych zagadnień związanych z e-commerce,
  • umiejętności obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office w szczególności MS Excel,
  • zdolności analitycznego myślenia i kreatywności,
  • dobrej organizacji pracy i samodzielności,
  • dobrej znajomości języka angielskiego.
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
  • rozwój sklepu – wprowadzanie nowych funkcjonalności do silnika sklepowego (back-end i front-end),
  • zarządzanie sklepem internetowym i kontami Klientów sklepu oraz kontem na platformie Allegro,
  • tworzenie i aktualizowanie istniejących opisów i kategorii oferowanych w sklepie i na platformie Allegro produktów i usług jak i wszelkich innych treści pojawiających w tych sklepach.
Mile widziane:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub/oraz doświadczenie w obsłudze sklepu na Allegro lub sklepu internetowego opartego o platformę PrestaShop,
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu e-commerce,
  • kreatywność, umiejętność redagowania chwytliwych treści,
  • znajomość programu do obróbki zdjęć.
Co oferujemy:
  • płatne praktyki z możliwością rozpoczęcia współpracy długoterminowej,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • szkolenia i wsparcie ze strony doświadczonych pracowników,
  • elastyczne godziny pracy.

Jeśli jesteś gotowy/a na nowe wyzwania i chcesz rozwijać się w dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, to czekamy na Twoją aplikację!

Sprzedaż

Specjalista ds. Obsługi Klienta i sprzedaży

ganeo.pl – rozwiązania I usługi z zakresu automatycznej identyfikacji

Projektujemy i usprawniamy logistykę firm, rozwijamy i wdrażamy swoje autorskie oprogramowanie do zarządzania logistyką magazynową, dostarczamy rozwiązania sprzętowe jak i realizujemy usługi z zakresu automatycznej identyfikacji towarów. Naszymi Klientami są takie firmy jak m.in.: Husqvarna, Lacoste czy Martes Sport. Współpracujemy z wiodącymi graczami na rynku AutoID takimi jak Zebra Technologies, Honeywell czy Datalogic.

Szukamy proaktywnego kandydata, który będzie obsługiwał Klientów inboundowych trafiających do nas poprzez nasz sklep internetowy: ganeo.pl, który jest jednocześnie jednym z naszych trzech brandów, w ramach którego jako jeden z wiodących resellerów na rynku dostarczamy rozwiązania sprzętowe jak i usługi z zakresu AutoID.

Jeżeli kręcą Cię nowinki techniczne, lubisz rozmawiać z ludźmi i dzielić się wiedzą, masz doświadczenie w sprzedaży telefonicznej do B2B oraz obsłudze Klienta a przy tym szukasz miejsca, w którym mógłbyś wdrożyć swoje pomysły, wyślij nam swoje CV! Dzięki współpracy z nami staniesz się częścią zespołu, w którym zawsze będziesz mieć własne zdanie, gdzie Twój rozwój jest ważny, a wykonywane działania mają pokrycie w otrzymywanym wynagrodzeniu.

Zakres obowiązków:
  • Obsługa Klientów inboundowych,
  • Sprzedaż doradcza poprzez oferowanie rozwiązań z portfela oferowanych w sklepie internetowym www.ganeo.pl jak i z portfela tych oferowanych przez Elandis,
  • Aktywny prospecting: cold calling, cold mailing, spotkania i prezentacje zdalne / F2F, social media – głównie LinkedIn),
  • Aktywna sprzedaż i wsparcie w optymalizacji procesów - odpowiedzialność za obsługę i utrzymanie kontaktu i relacji, dosprzedaż do pozyskanych klientów,
  • Przygotowanie materiałów niezbędnych w procesie sprzedaży – prezentacje, zestawienia, porównania,
  • Prowadzenie pełnego procesu sprzedaży - od zbadania potrzeb, poprzez dobór rozwiązań, wypożyczenia, ofertowanie, zebranie feedbacku, wykonanie follow-up, negocjacje, realizacja zamówień,
  • Opracowanie i realizacja planu sprzedaży rocznego, kwartalnego, miesięcznego,
  • Raportowanie działań w CRM,
  • Współpraca z działem marketingu.
Poszukiwane kompetencje:
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B (jest to dla nas naprawdę bardzo ważne!)
  • Umiejętność budowania relacji z ludźmi,
  • Umiejętność doboru rozwiązania pod zdefiniowane potrzeby klienta, budowania pozycji eksperta.
Mile widziane:
  • Zainteresowanie nowinkami technicznymi dla biznesu,
  • Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań hardware / usług dla przemysłu sektory: produkcja, TSL, handel / e-handel, retail,
  • Otwartość na spotkania F2F z Klientami – stąd nasze wymagania dotyczące czynnego prawa jazdy kategorii B.
Co oferujemy:
  • Umowa B2B
  • Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (telefon, komputer, stanowisko pracy z dodatkowym monitorem)
  • Zagwarantowane miejsce parkingowe przy biurze firmy w centrum Krakowa,
  • Benefity, w tym m.in. poniedziałkowe obiady, które stawia firma!
  • Rozwój! Tak, wiemy, że wszyscy to piszą, ale u nas naprawdę poznasz, co znaczy prawdziwy rozwój!
  • Współtworzenie kameralnej firmy w ciekawej i bardzo rozwojowej branży.

Kierownik Sprzedaży – Sales Manager

Dział rozwiązań i usług z zakresu automatycznej identyfikacji

Projektujemy i usprawniamy logistykę firm, rozwijamy i wdrażamy swoje autorskie oprogramowanie do zarządzania logistyką magazynową, jako jeden z wiodących resellerów na rynku dostarczamy rozwiązania sprzętowe jak i realizujemy usługi z zakresu automatycznej identyfikacji towarów. Naszymi Klientami są takie firmy jak m.in.: Husqvarna, Lacoste czy Martes Sport. Współpracujemy z wiodącymi graczami na rynku AutoID takimi jak Zebra Technologies, Honeywell czy Datalogic.

Szukamy proaktywnego managera, który poprowadzi działania sprzedażowe działu rozwiązań i usług z zakresu automatycznej identyfikacji.

Jeżeli masz doświadczenie w zwinnym zarządzaniu zespołem handlowym, jesteś pasjonatem procesowego podejścia, w swojej pracy lubisz wykorzystywać technologię a przy tym wszystkim lubisz – i co ważne – chcesz i nadal sprzedawać – ta praca jest stworzona dla Ciebie. Wyślij nam swoje CV i zostań liderem działu handlowego, który generuje obecnie największy przychód w naszej firmie.

Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem obecnie 4, a docelowo 6 handlowców,
  • Ścisła współpraca z zarządem firmy pod kątem strategii i kierunków rozwoju,
  • Opracowywanie planów sprzedażowych, jasne ustalanie celów I KPIs oraz skuteczne ich egzekwowanie,
  • Motywowanie i integracja zespołu wokół wyznaczonych celów,
  • Usprawnianie procesów sprzedażowych – od etapu pozyskiwania leada (prospecting) do utrzymania i ciągłego, planowanego rozwoju klientów,
  • Mentoring i coaching – rozwój handlowców na każdym etapie procesu sprzedażowego – od pozyskania leadów i ich kwalifikacji, poprzez badanie potrzeb, ofertowanie, negocjacje i domykanie sprzedaży,
  • Wsparcie i nadzór nad codzienną pracą handlowców: weryfikacja pomysłów sprzedażowych, akceptacje ofert, zapewnienie szkoleń i rozwoju pracowników działu,
  • Rekrutacja i budowanie zespołu,
  • Aktywna sprzedaż własna z portfela rozwiązań oferowanych przez firmę – realizacja własnego planu sprzedaży: rocznego, kwartalnego i miesięcznego.
  • Raportowanie działań w CRM,
  • Współpraca z działem marketingu i pozostałymi działami firmy,
  • Raportowanie do zarządu.
Poszukiwane kompetencje:
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B (jest to dla nas naprawdę bardzo ważne!),
  • Zrozumienie i doświadczenie w sprzedaży doradczej,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Umiejętność wyznaczania i egzekwowania celów,
  • Kompetencje analityczne (bardzo dobra znajomość Excel)
  • Doświadczenie w pracy z procesami i ich optymalizacją,
  • Doświadczenie w pracy na CRM,
  • Czynne prawo jazdy kategorii B.
Co oferujemy:
  • Umowa B2B,
  • Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (telefon, komputer, stanowisko pracy z dodatkowym monitorem)
  • Zagwarantowane miejsce parkingowe przy biurze firmy w centrum Krakowa,
  • Benefity, w tym m.in. poniedziałkowe obiady, które stawia firma!
  • Rozwój! Tak, wiemy, że wszyscy to piszą, ale u nas naprawdę poznasz, co znaczy prawdziwy rozwój!
  • Współtworzenie kameralnej firmy w ciekawej i bardzo rozwojowej branży.

Specjalista ds. sprzedaży – Key Account Manager - Auto ID

Dział rozwiązań i usług z zakresu automatycznej identyfikacji

Projektujemy i usprawniamy logistykę firm, rozwijamy i wdrażamy swoje autorskie oprogramowanie do zarządzania logistyką magazynową, dostarczamy rozwiązania sprzętowe jak i realizujemy usługi z zakresu automatycznej identyfikacji towarów. Naszymi Klientami są takie firmy jak m.in.: Husqvarna, Lacoste czy Martes Sport. Współpracujemy z wiodącymi graczami na rynku AutoID takimi jak Zebra Technologies, Honeywell czy Datalogic.

Szukamy proaktywnego kandydata, który poprowadzi działania sprzedażowe realizowane pod ganeo.pl – jednym z naszych trzech brandów, w ramach którego jako jeden z wiodących resellerów na rynku dostarczamy rozwiązania sprzętowe jak i usługi z zakresu AutoID.

Jeżeli interesujesz się nowoczesnymi rozwiązaniami dla przemysłu, znasz metody i narzędzia prospectingowe, a przy tym szukasz miejsca, w którym mógłbyś wdrożyć swoje pomysły, wyślij nam swoje CV! Dzięki współpracy z nami staniesz się częścią zespołu, w którym zawsze będziesz mieć własne zdanie, gdzie Twój rozwój jest ważny, a wykonywane działania mają pokrycie w otrzymywanym wynagrodzeniu.

Zakres obowiązków:
  • Sprzedaż doradcza poprzez oferowanie rozwiązań z portfela oferowanych przez Elandis dla Klientów z terenu całej Polski z sektorów takich jak m.in.: produkcja, TSL, handel / e-handel, retail,
  • Aktywny prospecting: cold calling, cold mailing, spotkania i prezentacje zdalne / F2F, social media – głównie LinkedIn),
  • Obsługa leadów inboudnowych,
  • Aktywna sprzedaż i wsparcie w optymalizacji procesów - odpowiedzialność za obsługę i utrzymanie kontaktu i relacji, dosprzedaż do pozyskanych klientów,
  • Przygotowanie materiałów potrzebnych na spotkaniach handlowych – prezentacje, zestawienia, porównania,
  • Prowadzenie pełnego procesu sprzedaży - od zbadania potrzeb, poprzez dobór rozwiązań, wypożyczenia, ofertowanie, zebranie feedbacku, wykonanie follow-up, negocjacje, realizacja zamówień),
  • Opracowanie i realizacja planu sprzedaży rocznego, kwartalnego, miesięcznego,
  • Raportowanie działań w CRM.
Poszukiwane kompetencje:
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B (jest to dla nas naprawdę bardzo ważne!)
  • Umiejętność i doświadczenie w realizowaniu działań prospectingowych (cold calle i cold mailingi),
  • Umiejętność docierania do osób decyzyjnych i budowania z nimi relacji,
  • Umiejętność doboru rozwiązania pod zdefiniowane potrzeby klienta, budowania pozycji eksperta,
  • Doświadczenie w pracy na średniej długości procesach sprzedażowych,
  • Czynne prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane:
  • Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami dla przemysłu,
  • Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań hardware / usług dla przemysłu sektory: produkcja, TSL, handel / e-handel, retail,
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w firmach z sektorów: produkcja, TSL, handel / e-handel, retail.
  • Zaangażowanie i samodzielność w działaniu.
Co oferujemy:
  • Umowa B2B,
  • Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (telefon, komputer, stanowisko pracy z dodatkowym monitorem)
  • Zagwarantowane miejsce parkingowe przy biurze firmy w centrum Krakowa,
  • Benefity, w tym m.in. poniedziałkowe obiady, które stawia firma!
  • Rozwój! Tak, wiemy, że wszyscy to piszą, ale u nas naprawdę poznasz, co znaczy prawdziwy rozwój!
  • Współtworzenie kameralnej firmy w ciekawej i bardzo rozwojowej branży.

Specjalista ds. sprzedaży – Key Account Manager - Oprogramowanie

Oprogramowanie.

W Elandis projektujemy i usprawniamy logistykę firm, rozwijamy i wdrażamy swoje autorskie oprogramowanie do zarządzania gospodarka magazynową a także dostarczamy naszym Klientom rozwiązania sprzętowe jak i usługi z zakresu automatycznej identyfikacji danych.

Szukamy proaktywnego kandydata, który poprowadzi wspólnie z nami działania sprzedażowe naszego flagowego produktu – systemu Feniks WMS, oprogramowania, które automatyzuje i pozwala zarządzać logistyką magazynową takich firm jak m.in.: Martes Sport, Lacoste, Venezia, Biuro Plus i wielu innych.

Jeżeli interesujesz się nowoczesnymi rozwiązaniami dla przemysłu, kręci Cię software, znasz metody i narzędzia prospectingowe, a przy tym szukasz miejsca, w którym mógłbyś wdrożyć swoje pomysły w życie, wyślij nam swoje CV! Dzięki współpracy z nami staniesz się częścią zespołu, w którym zawsze będziesz mieć własne zdanie, gdzie Twój rozwój będzie ważny, a wykonywane działania znajdą pokrycie w otrzymywanym wynagrodzeniu.

Zakres obowiązków:
  • Sprzedaż systemu Feniks WMS dla Klientów z terenu całej Polski z sektorów takich jak m.in.: produkcja, TSL, handel / e-handel,
  • Aktywne działania sprzedażowe z Klientami trafiającymi do nas z leadów „przychodzących”,
  • Prowadzenie działań prospectingowych: cold calling, cold mailing, spotkania i prezentacje zdalne / F2F, social selling (LinkedIn),
  • Odpowiedzialność za wysoką jakość obsługi, kontaktu i relacji a także dosprzedaż do pozyskanych Klientów,
  • Prowadzenie pełnego procesu sprzedaży - od zbadania potrzeb, poprzez prezentacje handlowe, follow-up’y, ofertowanie zgodnie z potrzebami Klienta, organizację wizyt referencyjnych, negocjacje po podpisanie umowy,
  • Realizacja planu sprzedaży – rocznego, kwartalnego i miesięcznego,
  • Raportowanie działań w CRM,
  • Współpraca z działem marketingu, konsultingu logistycznego i IT.
Poszukiwane kompetencje:
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B (jest to dla nas naprawdę bardzo ważne!)
  • Umiejętność i doświadczenie w realizowaniu działań prospectingowych (cold calling, cold mailing, social selling),
  • Prezentowanie ofert handlowych,
  • Umiejętność tworzenia i wykorzystywania wartościowych argumentów handlowych (w tym pracy na referencjach),
  • Umiejętność docierania do osób decyzyjnych i budowania z nimi relacji,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Doświadczenie w pracy na średnich i długich procesach sprzedażowych.
Mile widziane:
  • Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami – hardware i software,
  • Doświadczenie w sprzedaży oprogramowania dla B2B,
  • Doświadczenie w sprzedaży / rozumieniu specyfiki i potrzeb firm z sektorów takich jak produkcja, TSL, handel / e-handel, retail,
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w firmach z sektorów: produkcja, TSL, handel / e-handel, retail.
  • Zaangażowanie i samodzielność w działaniu.
Co oferujemy:
  • Umowa B2B z wynagrodzeniem podstawowym w przedziale 8-10 tyś zł/netto. Wdrożony handlowiec zarabia istotnie więcej cały czas mając możliwość rozwoju swojego wynagrodzenia. U nas naprawdę „Sky is the limit!”.
  • Proces pracy handlowca mamy ułożony tak, aby zminimalizować w obowiązkach narzut administracyjny – skupiasz się tylko na zasadniczych działaniach sprzedażowych.
  • Każdą osobę wdrażamy do naszej metodyki pracy oraz dołączamy lidera, który pomaga wejść w świat sprzedaży oprogramowania w naszej firmie.
  • Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (telefon, komputer, stanowisko pracy z dodatkowym monitorem),
  • Benefity – karta MultiSport/Medicover, opieka zdrowotna Enel-Med, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz poniedziałkowe obiady, które stawia firma!
  • Zagwarantowane miejsce parkingowe przy biurze firmy w centrum Krakowa oraz naprawdę nielimitowane ilości świetnej kawy 😊.

Account Manager

Elandis to firma z 10 letnią historią na rynku zarządzania procesami dystrybucji,  posiadająca w swoim portfolio Klientów takich jak m.in.: Husqvarna, Lacoste. Martes Sport, która zaprasza do dołączenia do zespołu na stanowisko Account Manager.

Dzięki współpracy z nami staniesz się częścią zespołu, w którym zawsze będziesz mieć własne zdanie, gdzie Twój rozwój jest ważny, a wykonywane działania mają pokrycie w otrzymywanym wynagrodzeniu

Główne obowiązki:
  • Identyfikacja i wykorzystywanie nowych możliwości i potencjałów sprzedażowych,
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów i ich bieżąca obsługa,
  • Proaktywne doradzanie Klientom w zakresie usług, rozwiązań i produktów oferowanych przez naszą firmę w celu pełniejszego wykorzystania potencjału Klienta,
  • Pomoc w zakresie konfiguracji i optymalizacji pracy dostarczanych produktów,
  • Zbieranie opinii od Klientów celem sugerowania dalszych usprawnień obszarów, które bezpośrednio wiążą się rozwiązaniami dostarczanymi przez naszą firmę,
  • Ścisła współpraca z działem rozwoju biznesu.
Twoje umiejętności:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji ww. obowiązków (najlepiej B2B),
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – zarówno w mowie jak i piśmie,
  • Umiejętność pracy w środowisku ze ogólnie zdefiniowanymi wytycznymi, w którym każdy sam decyduje o swoich działaniach,
  • Niekończące się pokłady dobrej energii oraz motywacji, które pozwolą wywrzeć pozytywny wpływ na codzienną pracę.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Bez najmniejszych wątpliwości i z pełnym przekonaniem – najlepszą pracę w Krakowie na stanowisku Account Managera – taką, dla której będzie Ci się chciało codziennie z chęcią wstawać i przychodzić do niej z uśmiechem na twarzy,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
  • Świetną atmosferę pracy wśród młodych, zdolnych i kreatywnych ludzi, w pełnym życzliwości i gotowości do pomocy zespole,
  • Obowiązki pełne pozytywnych wyzwań, pracę, w której można się wiele nauczyć i w której nie sposób się nudzić,
  • Wszelkie potrzebne narzędzia pracy,
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport + dodatkowe benefity,
  • Miejsca parkingowe bezpośrednio pod biurem.

IT

Specjalista ds. Wdrożeń WMS

Specjalista ds. Wdrożeń WMS

W Elandis projektujemy i usprawniamy logistykę firm, rozwijamy i wdrażamy swoje autorskie oprogramowanie do zarządzania gospodarka magazynową a także dostarczamy naszym Klientom rozwiązania sprzętowe jak i usługi z zakresu automatycznej identyfikacji danych.

Szukamy proaktywnego kandydata, który poprowadzi wspólnie z nami działania wdrożeniowe naszego flagowego produktu – systemu Feniks WMS, oprogramowania, które automatyzuje i pozwala zarządzać logistyką magazynową takich firm jak m.in.: Martes Sport, Lacoste, Venezia, Biuro Plus i wielu innych.

Jeżeli interesujesz się nowoczesnymi rozwiązaniami dla przemysłu, kręci Cię software, znasz metody i narzędzia wdrożeniowe, a przy tym szukasz miejsca, w którym mógłbyś wcielić swoje pomysły w życie, wyślij nam swoje CV! Dzięki współpracy z nami staniesz się częścią zespołu, w którym zawsze będziesz mieć własne zdanie, gdzie Twój rozwój będzie ważny, a wykonywane działania znajdą pokrycie w otrzymywanym wynagrodzeniu.

Twoje obowiązki
  • Analiza potrzeb klienta i opracowywanie odpowiednich rozwiązań z zakresu WMS,
  • Planowanie i realizacja procesu wdrożenia systemu WMS,
  • Szkolenie personelu klienta z obsługi nowych rozwiązań,
  • Współpraca z zespołami programistycznymi oraz działem wsparcia technicznego.
Wymagania:
  • Doświadczenie w wdrażaniu systemów WMS/ERP,
  • Znajomość procesów logistycznych w firmach magazynowych,
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów,
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w dynamicznym zespole oraz w przyjaznej atmosferze.

IT Support Specialist

IT Support Specialist

Elandis – firma z 10-letnią historią na rynku zarządzania procesami dystrybucji, twórca autorskiego oprogramowania do zarządzania procesami logistycznymi (w portfolio m.in.: Husqvarna, Lacoste. Martes Sport) – zaprasza do dołączenia do jednego z zespołów IT na stanowisku IT Support Specialist.

Twoje obowiązki
  • Przyjmowanie, weryfikacja i monitorowanie zgłoszeń serwisowych,
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania i sprzętu (serwery, terminale danych, drukarki przemysłowe, skanery kodów kreskowych, POS, itp.),
  • Testy oprogramowania,
  • Udział we wdrożeniach.
Twoje umiejętności:
  • Znajomość języka zapytań SQL,
  • Znajomość zagadnień sieciowych TCP/IP,
  • Umiejętność instalacji i konfiguracji drukarek sieciowych (biurowych i przemysłowych),
  • Sumienność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Punktualność,
  • Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane będą:
  • Podstawowa znajomość jednego z języków programowania: C#, C++, Java, PHP,
  • Znajomość programów do śledzenia błędów oprogramowania i zarządzania projektami (np. Redmine, Taiga, GitHub, Mantis),
  • Znajomość mobilnych systemów operacyjnych,
  • Znajomość procesów logistycznych,
  • Znajomość systemów klasy WMS i/lub ERP,
Oferujemy:
  • Stabilną pracę w przyjaznej atmosferze,
  • Kontakt z najnowszymi technologiami stosowanymi we współczesnym przemyśle – zarówno od strony oprogramowania jak i sprzętu,
  • Możliwość rozwoju umiejętności programistycznych i wdrożeniowych,
  • Możliwość dopasowania ścieżki rozwoju do kompetencji i predyspozycji,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
  • Miejsca parkingowe bezpośrednio pod biurem,
  • Co więcej? Wyślij nam aplikację, przyjdź na spotkanie i sam się przekonaj.

Programista C#

Elandis – firma z 10-letnią historią na rynku zarządzania procesami dystrybucji, twórca autorskiego oprogramowania do zarządzania procesami logistycznymi (w portfolio m.in.: Husqvarna, Lacoste, Martes Sport) – zaprasza do dołączenia do jednego z zespołów IT na stanowisku Programista C#.

Opis stanowiska:
  • Tworzymy rozwiązania informatyczne wspierające współczesny przemysł, więc nieustannie się rozwijamy, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom naszych Klientów. Rozwój ten wymusza wykorzystanie najnowszych technologii zarówno programistycznych jak i przemysłowych, co sprawia, że nasi programiści również nieustannie się rozwijają.
  • Każde wdrożenie jest dla nas nowym wyzwaniem. W rozwiązaniach dedykowanych dla przemysłu najważniejsza jest ergonomia i wydajność, więc nie istnieją szablonowe rozwiązania, które można wielokrotnie stosować. W różnych firmach ten sam efekt uzyskuje się różnymi metodami, co sprawia, że praca nigdy się nie nudzi i przynosi ogromną satysfakcję.
  • Nasi programiści mogą brać udział we wdrożeniach, dzięki czemu mogą naocznie zaobserwować efekty swojej pracy i zrozumieć istotę działania współczesnej gospodarki (poznać zaplecze logistyczne czołowych polskich i światowych firm).
  • Ze względu na wielofunkcyjność oferowanego przez nas oprogramowania, każdy z programistów znajdzie coś dla siebie:
    • Aplikacja serwerowa: .NET Framework, REST API,
    • Aplikacja desktopowa: .NET Framework, WinForms,
    • Aplikacja mobilna: Xamarin,
    • Aplikacja WWW: ASP MVC, Angular 6,
    • Sterowniki urządzeń przemysłowych: sprzęt AutoID (komputery mobilne, drukarki, wagi, itp.), automatyka przemysłowa (sterowniki PLC), itp.,
    • Elektroniczna wymiana danych z innymi systemami (ERP, MRP, firmy kurierskie, itp.).
  • Wierzymy, że każdy członek zespołu wymiernie wpływa na końcowy efekt naszej pracy, więc poszukujemy ludzi cechujących się kreatywnością, dużą dozą logicznego myślenia oraz potrafiących znaleźć twórcze rozwiązanie każdego problemu.
Główne obowiązki:
  • Tworzenie oprogramowania na podstawie specyfikacji wymagań wg metodyki SCRUM (C#, .NET Framework, .NET Core, ASP .NET MVC),
  • Rozwój oprogramowania Feniks Software,
  • Implementację rozwiązań w oparciu o platformę .NET oraz SQL,
  • Zapewnienie wysokiej jakości kodu źródłowego.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka C#,
  • Bardzo dobra znajomość platformy .NET Framework,
  • Znajomość SQL,
  • Sumienność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Zaangażowanie w realizowane projekty,
  • Znajomość wzorców projektowych.
Mile widziane będą:
  • Znajomość .NET Core,
  • Znajomość Windows Forms lub ASP .NET MVC,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość technologii ORM (nHibernate lub Entity Freamework),
  • Znajomość systemów klasy ERP i WMS,
  • Praktyczna znajomość systemu kontroli wersji Git.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Stabilną pracę w miłej atmosferze,
  • Uczestnictwo w ambitnych projektach,
  • Kontakt z najnowszymi technologiami stosowanymi we współczesnym przemyśle – zarówno od strony oprogramowania jak i sprzętu,
  • Możliwość rozwoju umiejętności programistycznych i wdrożeniowych,
  • Możliwość dopasowania ścieżki rozwoju do kompetencji i predyspozycji,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport.
  • Co więcej? Wyślij nam aplikację, przyjdź na spotkanie i sam się przekonaj.

Tester oprogramowania

Elandis – firma z 10-letnią historią na rynku zarządzania procesami dystrybucji, twórca autorskiego oprogramowania Feniks WMS do zarządzania procesami logistycznymi (w portfolio m.in.: Husqvarna, Lacoste, Martes Sport) – zaprasza do dołączenia do jednego z zespołów IT na stanowisku Tester oprogramowania.

Główne obowiązki:
  • Analiza i projektowanie przypadków testowych,
  • Tworzenie scenariuszy testowych oraz skryptów do automatyzacji procesu testowania,
  • Tworzenie test planów, koordynacja i realizacja testów,
  • Wykonywanie testów oprogramowania (funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, modułowych, regresywnych, jednostkowych, end-to-end),
  • Przygotowanie raportów oraz dokumentacji testowej.
Twoje umiejętności:
  • Minimum 2 lata doświadczenia jako tester aplikacji,
  • Znajomość zasad testowania, technik testowych i metodyk testowych,
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu testów UI i API,
  • Praktyczna znajomość SQL,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2),
  • Umiejętność pracy na repozytoriach typu Git/GitLab,
  • Staranność, dobra organizacja pracy, nieszablonowe podejście do napotkanych problemów,
Mile widziane będą:
  • Podstawowa znajomość jednego z języków programowania: C#, C++, Java, PHP,
  • Znajomość aplikacji Postman,
  • Znajomość mobilnych systemów operacyjnych (Windows Mobile, Windows CE, Android),
  • Znajomość procesów logistycznych,
  • Znajomość systemów klasy WMS i/lub ERP.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Pracę w dopasowanym do Ciebie trybie: 100% z biura lub z domowej kanapy? A może hybrydowo? Wybór należy do Ciebie
  • Stabilną pracę w miłej atmosferze,
  • Elastyczne podejście w kwestii formy współpracy,
  • Uczestnictwo w ambitnych projektach,
  • Możliwość rozwoju umiejętności programistycznych i wdrożeniowych,
  • Możliwość dopasowania ścieżki rozwoju do kompetencji i predyspozycji,
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
  • Miejsca parkingowe bezpośrednio pod biurem,
  • Co więcej? Wyślij nam aplikację, przyjdź na spotkanie i sam się przekonaj.

Wyślij nam Swoje CV:

kariera w elandis 

kariera w elandis 

kariera w elandis 

kariera w elandis 

kariera w elandis 

kariera w elandis