Elastyczna usługa konsultanta logistycznego realizowana w formie pakietów godzinowych, zaprojektowana specjalnie dla firm, które chcą zoptymalizować swoje procesy logistyczne oraz osiągnąć doskonałość w zarządzaniu nimi bez konieczności zatrudniania dedykowanego pracownika. Usługa obejmuje bezpłatny Warsztat Diagnostyczny w siedzibie klienta.
“Konsultant logistyczny na godziny”.
Najczęstsze problemy rozwiązywane
przez “Konsultanta logistycznego na godziny”
- Nieoptymalny układ magazynu.
- Poziomy zapasów – ich nadmiar lub niedobór.
- Niedopasowana infrastruktura logistyczna.
- Konfiguracja i koordynacja procesów i ich efektywność.
- Efektywne zarządzanie dużą liczbą zamówień i ich realizacją.
- Błędy pracowników.
- Fluktuacje popytu i sezonowe zmiany w działalności.
- Zwroty towarów.
- Koordynacja sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji.
- Bezpieczeństwo w magazynie.
- Analiza danych operacyjnych.
- Systemy premiowe – motywacja i wydajność pracowników.
Cennik pakietów Elandis Flex
Pakiet 16h
Cena netto: 6 400 zł / miesiąc
Cena za godzinę: 400 zł / h
Bezpłatny Warsztat Diagnostyczny
Zadzwoń:
+48 512 318 667
Pakiet 32h
Cena netto: 11 840 zł / miesiąc
Cena za godzinę: 370 zł / h
Bezpłatny Warsztat Diagnostyczny
Zadzwoń:
+48 512 318 667
Pakiet 64h
Cena netto: 19 840 zł / miesiąc
Cena za godzinę: 310 zł / h
Bezpłatny Warsztat Diagnostyczny
Zadzwoń:
+48 512 318 667
Pakiet FLEX
Jeśli żaden z pakietów nie spełnia Twoich oczekiwań to skontaktuj się z nami i dobierzemy dedykowane rozwiązanie.
Zadzwoń:
+48 512 318 667
Zostaw e-mail/nr. tel., w ciągu 1h skontaktujemy się z Tobą.
PAKIET 16h
PAKIET 32h
PAKIET 64h
Pakiet FLEX
Czym jest bezpłatny Warsztat Diagnostyczny?
Trwa 8 godzin:
Konsultant spędza 8 godzin w siedzibie/magazynie klienta na dokładnym zapoznaniu się z procesami logistycznymi.
Raport z Warsztatu:
Po Warsztacie przekazujemy raport z najważniejszymi obserwacjami i zaleceniami. Raport omawiamy wspólnie z klientem i sugerujemy dalsze kroki działań – wspólne w ramach wybranych pakietów lub samodzielnie przez klienta.
Umów się na bezpłatną konsultację
Etapy Elandis Flex
Dlaczego warto skorzystać z naszej usługi
- Oferujemy stałe wsparcie merytoryczne i praktyczne, obejmujące wszystkie obszary związane z logistyką.
- Usługę realizują doświadczeni logistycy – praktycy, konsultanci z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w zarządzaniu logistyką oraz realizacji złożonych projektów logistycznych.
- Brak kosztów zatrudnienia nowego, wykwalifikowanego specjalisty ds. logistyki.
- Dostęp do wiedzy i doświadczenia specjalisty od razu, bez potrzeby czasochłonnego procesu rekrutacji.
- Elastyczność usługi, umożliwiająca dostosowanie się do zmieniających się potrzeb klienta.
- Miesięczne rozliczenie za usługę, eliminujące duże jednorazowe koszty.
Zaufali Nam
Nasze Case Studies
Sprawdź case studies opisujące w szczegółach w jaki sposób realizujemy powierzone nam zadania. Nasza baza Klientów obejmuje zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa będące reprezentantami takich branż jak: e-commerce, FMCG, handel detaliczny, fashion, automotive, budownictwo i inne.
Przykładowe wskaźniki poprawione u naszych klientów
65%
wzrost wydajności procesu kompletacji
45%
szybsza realizacja procesu przyjęcia towarów do magazynu
57%
krótszy czas przygotowania wysyłki
75 000 EURO
oszczędność inwestora wygenerowane przez Elandis
137%
więcej miejsc paletowych na tej samej powierzchni magazynowej
53%
wzrost wydajności procesu kompletacji
0,07%
obniżenie do poziomu 0,07% ilości zakłóceń i przestojów linii produkcyjnej z winy logistyki magazynowej
z 12% do 0,001%
redukcja rozbieżności inwentaryzacyjnych
Kontakt
Wypełnij formularz, a w ciągu 1 godziny skontaktuje się z Tobą nasz konsultant.
Podczas niezobowiązującej, darmowej rozmowy zapytamy o kilka podstawowych kwestii dotyczących problemów, z którymi masz do czynienia na co dzień.
Dowiesz się też jak nasza usługa pomoże Ci w ich rozwiązaniu.
Zapraszamy do kontaktu.
Elandis Flex – FAQ
Kiedy rozpoczyna się świadczenie usługi?
Pierwszy miesiąc świadczenia usług rozpoczyna się w dniu, w którym realizowany jest Warsztat Diagnostyczny, a kończy się z dniem o jeden numer mniejszym w następnym miesiącu kalendarzowym (przykład: audyt przypada na 13 sierpnia, pierwszy miesiąc świadczenia usługi rozpoczyna się 13 sierpnia i trwa do 12 września, drugi miesiąc świadczenia usługi rozpoczyna się 13 września i trwa do 12 października). Każdy kolejny miesiąc świadczenia usługi obliczany jest w sposób odpowiadający powyższemu.
Czy jest możliwość rezygnacji z usługi w trakcie trwania współpracy?
Jak sama nazwa usługi wskazuje, założeniem głównym jest to, aby była ona możliwie maksymalnie elastyczna, dlatego tak – jest taka możliwość. Usługa dopuszcza możliwość jej wypowiedzenia na 5 dni roboczych przed zakończeniem danego miesiąca jej świadczenia. Jeżeli nie zostanie wypowiedziana w tym czasie – jest kontynuowana w następnym miesiącu.
Czy można zmienić pakiet w trakcie trwania współpracy?
Tak, przewidujemy taką możliwość, przy czym o chęci zmiany pakietu na inny Klient powinien nas poinformować na 5 dni roboczych przed zakończeniem danego miesiąca świadczenia usługi.
Kiedy następuje rozliczenie za usługę?
Rozliczenie za usługę następuje z góry na podstawie faktury wystawionej w pierwszym dniu realizacji usługi w danym miesiącu jej świadczenia. Termin płatności za fakturę wynosi 14 dni kalendarzowych.
Czy Warsztat Diagnostyczny zawarty w pakiecie godzinowym naprawdę jest bezpłatny?
Tak, Warsztat Diagnostyczny jest bezpłatny, klient ponosi jedynie koszty dojazdu do jego lokalizacji z biura Elandis z Krakowa wg. stawki 2.00 zł/km oraz koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie nie niższym niż 3* (refaktura kosztów). Każda kolejna wizyta konsultanta ON SITE u Klient jest oczywiście możliwa, jej koszt to 3000 zł / netto za 8h pracy konsultanta ON SITE.
Ile będzie trwać współpraca?
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, a biorąc pod uwagę to, że poziom złożoności zagadnień jak i zdiagnozowanych problemów może być różny w różnych przedsiębiorstwach, to o tym ile trwa współpraca decyduje sam Klient.
Kto z ramienia mojej firmy powinien uczestniczyć w Warsztacie Diagnostycznym?
Warsztat Diagnostyczny możemy podzielić na 2 fazy. Pierwsza faza to spotkanie i rozmowa z osobami zarządzającymi przedsiębiorstwem (w zależności od struktury organizacyjnej firmy – właściciel, zarząd, dyrektor), druga to spotkanie i rozmowy z osobami operacyjnymi (kierownik magazynu, logistycy, szeregowi pracownicy magazynowi).
Czy potrzebuję w jakiś sposób przygotować firmę do realizacji takiej usługi?
Zdecydowanie nie. Chcemy, aby nasz konsultant mógł zapoznać się ze specyfiką działania logistyki firmy taką jaka ona jest naprawdę, bez pomijania czy “koloryzowania” problematycznych punktów. Tylko wówczas taka usługa i tego typu pomoc ma sens.
Czy po zakończeniu współpracy będę w stanie sam kierować logistyką?
Celem naszej usługi jest przygotowanie firmy do samodzielnego, skutecznego zarządzania swoją logistyką. Konsultanci nie tylko mogą pomóc wypracować odpowiednie narzędzia (struktura zatrudnienia, systemy motywacyjne, instrukcje stanowiskowe), ale też pomóc wdrożyć je w życie, czy też docelowo – wesprzeć w rekrutacji specjalisty, który docelowo będzie zarządzać działem logistyki.
Czy konsultant logistyczny pomoże mi w wyborze i wdrożeniu systemu WMS?
Tak. Konsultant logistyczny pomoże tak zdefiniować listę wymagań funkcjonalnych w stosunku do rozwiązania klasy WMS w odniesieniu do realnych potrzeb logistyki danej firmy, pomoże w rozmowach i analizie ofert potencjalnych dostawców jak i może także przeprowadzić wdrożenie takiego systemu z ramienia naszego Klienta jako Project Manager.
Czy konsultant logistyczny pomoże mi w doborze i konfiguracji infrastruktury magazynowej?
Jak najbardziej. Konsultant logistyczny przeprowadzi szczegółową analizę potrzeb operacyjnych, aby pomóc wybrać odpowiednie rozwiązania, które obejmują zarówno sieć WiFi, sprzęt Auto ID, automatykę magazynową, regały.